Ko Samui

8 augustus 2014 - Ko Samui, Thailand

Woensdag rond 5 uur zijn we aangekomen in een super mooi hotel! 'S avonds zijn we de stad gaan verkennen en hebben we heerlijk gegeten, daarna lekker ontspannen met een Thaise massage! Donderdag zijn we na het ontbijt naar KC Beach gegaan, een andere locatie van ons hotel waar ze een zwembad hebben aan het strand met lounge bedden en muziek enz super gaaf! Na een regenbui zijn we de stad weer in gegaan voor souvenirs! Eenmaal terug bij het hotel lekker in de jaccuzi gegaan (op ons balkon) en opgefrist voor het diner! Weer heerlijk gegeten en daarna naar een ladyboy show gegaan! Echt geweldig, een en al chaos! Fa is het podium op gehaald om te dansen, dit staat uiteraard op film!!! Vandaag (vrijdag) gaan we terug naar Bangkok voor de laatste nacht in Thailand

1. Ahai:
    8 augustus 2014
    Hi hi kanjers! Wat een luxe zeg! Is Pris niet teveel aangekomen met al dat lekkere eten ha ha. Fa op het podium ha ha zaten ze niet aan je kont! Nu de laatste dagen nog genieten van het weer de cultuur en al dat eten daar en dan wens ik jullie een hele fijne terugreis toe. En zie jullie gelukkig weer snel! Dikke kus xxx
  2. Mama van wijk:
    9 augustus 2014
    Hallo Liefjes.
    Wat een prachtige verhalen en gave foto's.
    Wat leuk dat jullie een groepje nederlanders hebben ontmoet.
    Ik denk dat jullie nog een lange tijd nodig hebben om na te genieten van dit alles.
    Wel jammer dat het een aantal keren heeft geregend maar dat zal de pret niet drukken.
    Veel plezier nog en tot zondag.
    Dikke kus van ons allemaal
  3. Sam:
    9 augustus 2014
    Hai lieverdjesss vandaag nog is een keer alles rustig zitten lezen, wat een avontuur is het geweest...een vakantie om niet te vergeten, ben benieuwd naar de rest van fotos en film natuurlijk!!! Lekker nog genieten en tot volgende week hoor, x
  4. Uf:
    11 augustus 2014
    Hoop dat jullie hebben genoten van de vakanie, aan de verhalen te lezen onwijs! Dat filmpje van fa die willen we natuurlijk zien hahahaha tot gauw x