Khao Sok

4 augustus 2014 - Khao Sok, Thailand

Na een lange reis met een lokale bus en een pick up truck zijn we aangekomen bij de Tree Houses in de Jungle. Een super gave boomhut midden in d natuur! Na de lunch zijn we naar een lokale tempel gegaan om apen te voeren, super leuk al die aapjes met kleine baby aapjes die aan hun buik hangen! Daarna zijn we naar een rivier gereden om te gaan Tuben, wat een avontuur! Super sterke stroming maar dat maakt t ook heel gaaf! 'S avonds heerlijk gegeten en in de boomhut geslapen! De volgende dag zijn we met een longtailbootje over een groot meer gevaren naar de huisjes op het water! Heel gaaf! Daar zijn we naar een waterval gevaren en de waterval op geklommen, super eng maar zeker de moeite waard. Daarna zijn we naar een grot gevaren waar we vleermuizen hebben gezien. Op de terugweg zijn we langs een lokaal vissersdorpje gevaren (3 huisjes op het water) waar ze verschillende soorten vis verkopen. Na het avondeten zijn we de jungle in gegaan voor een nachtsafari. We hebben niet zo heel veel gezien in het donker, alleen een vogelspin en schorpioentjes. Het slapen op zo'n vlot ging niet vanzelf, het is voor een gedeelte open dus alles kan zo naar binnen wandelen. Na het ontbijt zijn we met de longtailboot terug naar de pier gebracht om de reis te vervolgen naar Ko Phangan.

1. Diana Yung:
    Hoi lieve avonturiers!!
    Wat fijn iets van jullie te 'horen'!! En wat een geweldige avonturen beleven jullie! Ik zoek op internet de plaatsjes waar jullie zijn en het ziet er allemaal geweldig uit. De zon, de zee, het strand en dan jullie verhalen erbij...dan reizen we in gedachte een beetje mee. Heerlijk! Geniet ervan saampjes, liefs Mama Di xx
  2. Ahai:
    4 augustus 2014
    Hey vakantiegangers! Wat een belevenissen maken jullie mee en wat zien jullie veel! Gaaf vliegende muizen en die vogel spin leek die op een rood gespikkelde roodstaart kaketoe! Die zijn namelijk niet giftig maar kunnen wel hard bijten met hun slagtanden. Mama liet mij beelden zien op internet van de eilanden waar jullie zijn/geweest wat mooi en gaaf allemaal.
    Wat fijn om weer wat van jullie gehoord te hebben,geniet er nog samen van.

Liefs xx
  3. Mama van wijk:
    4 augustus 2014
    Hallo vakantiegangers, wat gaaf allemaal zeg.
    het lijkt wel op een wereldreis als ik de verhalen zo lees en voor mijn gevoel zijn jullie ook al heellang weg terwijl het maar 2 weken zijn.
    Geniet er nog maar goed van.
    Groetjes van allemaal
  4. Gwen&Tamar:
    6 augustus 2014
    Gaaaaf!! Heel veel plezier nog! Groetjes vanaf het zonnige Ibizaaa van Tamar & mij!!☀️