Ko Phangan

8 augustus 2014 - Ko Pha Ngan, Thailand

Na een reis van 10 uur met boot, auto, bus, boot en taxi zijn we aangekomen op het eiland Ko Phangan! Mooi hotel met een prachtig uitzicht over de oceaan. 'S avonds zijn we naar een BBQ restaurant gegaan en lekker samen gegeten! Zondag hebben we een scooter gehuurd en zijn we opzoek gegaan naar watervallen, helaas stonden deze droog omdat er te weinig regen is gevallen. Het hele eiland is heuvel op heuvel af met super steile bergen dus het was een heel avontuur om ergens te komen. Aan het einde van de middag zijn we naar Amsterdam bar gegaan met een aantal mensen die we hebben leren kennen in Thailand. Amsterdam bar staat bekend als de plek waar je de mooiste zonsondergang kunt zien. Na de zonsondergang zijn we bij Dolce Vita gaan eten, een restaurant met de tafeltjes op het strand echt super romantisch. Een echte Italiaan in de keuken, dus super lekker eten. Maandag zijn we weer gaan touren met de scooter naar de andere kant van het eiland. 'S avonds was de half moon party in de jungle, hier zijn we naar toe gegaan met zn 12e allemaal hollanders van onze leeftijd echt super gezellig! Eerst een pre party met schminken en muziek en daarna naar de party! Super gaaf feestje! Dinsdag weer met de scooter op pad gegaan, het is zo'n gaaf eiland om rond te rijden! Opzoek naar het mooiste strand van het eiland! Eenmaal gevonden begon het keihard te regenen! 'S avonds weer bij ons favoriete restaurant gegeten en daar kwamen we een stelletje tegen waarmee we naar de moon party zijn geweest. Na het eten zijn we nog lekker blijven chillen met zn vieren! Woensdag zijn we op de boot gestapt richting Ko Samui