Chiang Mai

25 juli 2014 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag is alweer de laatste dag in Chiang Mai! Wat gaat de tijd snel als je het naar je zin hebt! Woensdag hebben we een paar hele mooie tempels bezocht en zijn we 's avonds naar de Night Bazaar geweest, heel gezellig al die kraampjes! Donderdag hebben we de hele dag aan het zwembad gelegen. Het was super mooi weer, we zijn lekker bruin geworden :) ! 'S avonds in de stad wat gaan eten en bij onze favoriete Lady Boy Bar beland. Er was een Muay Thai wedstrijd in de ring voor het terras, beter konden we het niet treffen! Echt een leuk sfeertje en gave wedstrijden! Vandaag zijn we naar een olifanten kamp gegaan om kennis te maken met de olifanten en mahouts. We hebben zelf ook een wandelingetje op ze gemaakt en ze gewassen in de rivier, wat een avontuur!! Ze zijn zooooo groot, maar zooooo schattig! We hebben hele gave foto's, zodra we weten hoe we ze van de GoPro op de ipad krijgen zullen we ze posten! Nu snel inpakken en lekker slapen, morgen ochtend vliegen we om 9:00 uur naar Phuket om daar vandaan met de boot naar de Phi Phi eilanden te varen!

1. Mama van wijk:
    25 juli 2014
    Hoi hoi.. wat fijn om weer van jullie avontuur te lezen. Zelfs zonder foto's ben ik al jaloers.
    Spannend weer om naar een nieuwe plek te gaan.. we kijken uit naar de foto's en de nieuwe verhalen. Heel veel plezier nog en geniet ervan.
    Dikke kus van ons XXX
  2. Diana Yung:
    26 juli 2014
    Wat een avontuur!! En wat super leuk om jullie verhalen te lezen. Heerlijk dat jullie er zo van genieten. Gaaf hè met die olifanten, zo bijzonder. Geniet lekker verder van jullie super reis saampjes. Liefs mama Di