Chiang Mai

22 juli 2014 - Chiang Mai, Thailand

Na een geweldig avontuur met de nachttrein zijn we rond 1 uur 's middags aangekomen bij het hotel in Chiang Mai. Een prachtig hotel en lekker centraal! Aan het einde van de middag zijn we gaan wandelen naar de Night Bazaar en het centrum, daar hebben we Sushi gegeten & genoten van een Thaise Massage. Op de terugweg naar het hotel zijn we een straatje/pleintje tegengekomen met een boksring en allemaal leuke tentjes.. op het terrasje van de Lady Boy Bar hebben we nog een drankje gedronken met uitzicht op het boksen.. en daarna de Tuk Tuk terug naar het hotel genomen! Nu lekker chillen & nagenieten in het hotel.

1. Ahai:
    22 juli 2014
    Hoi hoi wat een avontuur voor jullie! Erg leuk om jullie avonturen te lezen. Het ene gebied is nog mooier als het andere straks naar het zuiden! Whauw! Vraagje heeft Fa wel filmrolletjes meegenomen ha ha. We willen graag wat foto's zien!
    Dikke knuffel xxx
  2. Diana Yung:
    23 juli 2014
    Hoi lieverds
    Wat onwijs leuk om jullie zo te zien genieten!! En wat een gave foto's!! Veel dingen voor ons herkenbaar, echt heel leuk om te zien en jullie zo een beetje te kunnen volgen. Dikke kus van mama Di xx
  3. Mama van wijk:
    24 juli 2014
    Dag lieverds, ik had gisteren al een reactie geschreven maar die is niet geplaatst dus doe ik het nog maar een keer.
    Wat een avontuur zeg .. en weer sushi en een massage .. heerlijk !! Mooie foto's hoor, ziet er allemaal goed uit .. en wij maar werken zegt papa. Hij druk in de tuinen en ik ben druk bezig aan de woonkamer .. we wonen nu dan ook in de stal en dat komt goed uit qua temperatuur .. het is hier heel warm.
    Veel plezier verder .. dikke kus van ons xxx
  4. Simone:
    Heey lieverds!
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien! Geniet er nog lekker van!
    Dikke kuss
    Siemi
  5. Beau:
    24 juli 2014
    Ziet er super goed uit! Lekker genieten lieverds!!
  6. Joël:
    24 juli 2014
    Nu al twee keer sushi? Ik verwacht binnenkort ook verhalen over Pad Thai, wok en soep. Nee kiddin' lekker doen waar je zin in hebt en volop genieten van Thailand (en het eten)
  7. Kelly:
    24 juli 2014
    Genieten!! Het onderhandelen met de tuktuk drivers, veel kilometers afleggen terwijl jullie in dromenland zijn en voor veel en goedkoop eten :D volgens mij vermaken jullie je wel!
  8. Gwen&Tamar:
    25 juli 2014
    Ziet er goed uit!! Fijn dat jullie het zo gaaf hebben! Geniet ervan!! xxx je zusje! Ps. Texel was ook heel leuk :P